پذیرایی و مهمانداری



در سفرهای هوایی یکی از اولویت های هر شرکت هواپیمایی به نحوه پذیرایی مناسب از مسافرین در حین پرواز بستگی دارد. در کترینگ مسافران با توجه به نوع پرواز (داخلی یا خارجی) زمان پرواز و کلاس پروازی مورد پذیرایی میهمانداران قرار می گیرند.
آشپزخانه ها مرغوب ترین مواد غذایی را با توجه به الگوهای تغذیه ای در پرواز انتخاب می کنند. مشخصات بهداشتی و شناسنامه محصولات دقیقاً به ثبت می رسد. این مواد بیشتر از نوع نیمه آماده و کنسروی هستند. جدول کترینگ روزانه با توجه به پرواز های صبحگاهی، میانه روز، ظهر گاهی، عصر و شبانه متغیر است و با توجه به این وضعیت نوع تولیدات متفاوت خواهد بود.

بطور مثال در پرواز های صبحگاهی از مواد با درصد شیرینی بالاتر به جهت تامین انرژی در انسان استفاده می شود. در پروازهای ظهر از موادی بصورت ترکیبی از قند ها و پروتئین ها استفاده شده و در هنگام شب مواد فیبری و پروتئینی مورد توجه قرار می گیرد. در کترینگ عمدتاً غذاها در گروههای شیرینی ها و ساندویچ ها قرار می گیرد. علت این انتخاب صرف و هضم ساده تر و حجم کمتر است. در پروازهای بیش از 120 دقیقه از خورشت ها هم استفاده می شود.
بسته بندی مواد غذایی بسیار مهم است. در این خصوص شركت های كترینگ تولیدات خود را با استفاده از سیستم وكیوم و ظروف یكبار مصرف PET آماده كرده و به پروازها منتقل می نمایند. مواد غذایی كترینگ معمولاً 3 تا 12 ساعت قبل از هر پروازی آماده است و تا 72 ساعت به راحتی می توان صرف نمود.
یكی از ویژگی های كترینگ در سازگاری غذا با هر ذائقه و سلیقهای بوده و همچنین توجه به غذا های مرسوم در خانواده های بومی ( و سنتی ) در ارجحیت می باشد.


برای خرید اینترنتی و آنلاین محصولات آریاسان اینجا ( کلیک ) کنید.

www.ariasun.co

www.ariasun.me

https://www.instagram.com/ariasunintlgroup instagram


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 انجمن انفورماتیک  انجمن تجهیزات پزشکی  نظام صنفی رایانه
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | |